Adaptační kurz 6.D - 5. - 6. 9. 2024

Naše třída 6. D se ve dnech 5. a 6. září zúčastnila adaptačního kurzuareálu Beruška nedaleko města Počátky. Program byl opravdu nabitý a cílem všech aktivit bylo vzájemně se poznat, naučit se spolupracovat a domluvit se v týmu třeba na potřebnou strategii. První den někteří překonali strach z výšek v lanovém parku, zažili vesmírnou apokalypsu v nedalekém lesíku, při které nebyla nouze o odřená kolena, poškrábané ruce či špinavé a zpocené oblečení. Po setmění objevovala třída v menších skupinkách záhadu mrtvého muže. V den odjezdu jsme si ještě vyzkoušeli paintball a vyrobili si společně náramky. Žáci si navzájem přivazovali barevné provázky na zápěstí podle předem daných symbolů pro každou barvu (např. zelená = líbí se mi na tobě, že..., růžová = děkuji ti za..., modrá =přeji ti…). Všem zúčastněným se celý pobyt líbil a odvezli jsme si společné zážitky. Můžete se o tom sami přesvědčit ve fotogalerii.

Události

28. září

  • Den české státnosti – státní svátek

26. září

  • 8.00 hod. - Dětské zastupitelstvo
  • 8.00 hod. - Orientační běh, místo konání Amfiteátr, třídy 3.-9.A
  • 8.00 hod. – sportovní den

25. září

  • 8.00 hod. - 4.A,B - exkurze Praha
  • 8.00 hod. - 1.C - knihovna HK
  • 8.00 hod. – 3.AB exkurze Polná

24. září

  • 7.30 hod. - 4.D - Dopravní hřiště
  • 8.00 hod. - 3.B, 3.C - exkurz
  • 8.00 hod. - 6.C Etické dílny
  • 8.00 hod. - 3.A Beseda k orientačnímu běhu
  • 9.00 hod. - Fotbalové utkání

22. září

  • 7.30 hod. - 4.CD - Exkurze Praha
  • 10.55 hod. - 6.A celoroční projekt 1.setkání

19. září

  • 10.55 hod. – 6.D celoroční projekt 1. setkání

18. září

  • 7.00 hod. – p.uč. Králová - Exkurze ČT - školní časopis 9.A, 9.D
  • 8.00 hod. - 5. třídy Projekt PĚŠKY DO ŠKOLY
  • 8.00 hod. - 6.D Etické dílny
  • 8.00 hod. - Knihovna HK 2.B
  • 10.00 hod. - 6.A Etické dílny
  • 9.00 hod. - 4.A,D – divadlo
  • 17.00 hod. – schůzky SRPZŠ na I. stupni
  • 18.00 hod. - schůzky SRPZŠ na II. stupni
  • 19.00 hod. – schůzka Výboru SRPZŠ ve třídě 9.B

Projekty

 Erasmus+


Priloha-173-a-174_1


Priloha-172_2

Projekt-jak